tik tok :)

Lets Play Our MUsics

Si Kacak Perasan dan Si Cantik Sangat.. :)

Tuesday 27 December 2011

keliru ~~~

em...kenapa saya bersikap begini kepada ornag yang betul2 ikhlas kepada saya...hhuh!...xwajar saya melakukan macam tuh....tapi saya sendiri pon xtahu ape yang bermain dalam fikiran ni...satu2 masalah yang datang....mungkin aku kuat menghadapinyer....btw...tenks to that person.......no body is perfect....i wish u all the best k.....im sory...tenks 4 everything....tenks alot....maybe betul ape yang org lain ckp....saya yang memang mcam ni..apepon yang berlaku pasti ade hikmahnyer.......semakin banyak dugaan semakin sayang ALLAH padanye......aku bersyukur dgn ape yang aku ada....:)====....tutup cerita....ape yang saya rasa saya sahaje yang tahu....==soryT-T

No comments:

Post a Comment