tik tok :)

Lets Play Our MUsics

Si Kacak Perasan dan Si Cantik Sangat.. :)

Tuesday 27 December 2011

==HAVE A NICE DAY==

jadikan hari2 anda hari2 ceria....
walaupon minggu lepas minggu yang agak menyedikan bagi aku sebab aku dh menghilangkan barang berharga hak milik orang....em..sedey yang x tekata sebab ak org....tapi aku yang menyebabkan....nyer..huhu!~``...btw xper lah....aku sanggup ambil risiko tue....dengan spent duit aku yang tak berapa nak bnyak tuh....em....dalam sedey2 aku aku beryukur sgt lah sebab ramai kawan2 yang perihatin pada aku...tenk to u all....tapi aku xnak lah susah kan korang...
..:)..xpe its my prob ..insyaallah...perlu berdoa...agar di permudahkan....hehehhe..si sebalik cerita sedey ni...ada terselit cerita yang  bagi aku agak seronok...untuk diri sendiri lah....ape2 pon yang berlaku.....i will be with u k ....dont wory....:)..baiklah nak tutp cerita ni....kawan2 amik iktibarlah dgn ape yang dah jadi kat diri aku ni....jage barang hak  milik orang baik2....:)jgn cuai mcm saya..masalah nanti....===...HAVE A NICE DAY....DAA===

No comments:

Post a Comment